Starten på ett nytt liv.

På onsdag ska jag och min svägerska äntligen börja med Itrim.
Jag känner att det verkligen är dags.
Efter att ha prövad olika saker så kan det vara dags att hitta något som verkligen verkligen håller i sig.
2010-2011 gick jag ner 18kg på ca 2 månader.
Då med Cambridge, det fungerade "tillfälligt"
Denna bild är innan cambridge 80kg
Denna ör efter Cambridge kuren 18 kg mindre...
Dock har jag nu det senaste året gått upp 10kg igen.
Så nu är det dags att ta tag i det här.
Kan även tillägga att efter en olycka som var 2009 så har jag kraver att gå ner till mellan 55-60kg för att få behålla min fot.
Så nu är det verkligen verkligen dags för förändring som håller i sig!
Imorgon börjar det nya livet , och ni får väldigt gärna förlja min historia och mitt nya liv med Iriim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0